GEEFT TERUG
Onze polis duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten voor intiem of hygiënisch gebruik, gevaarlijke producten of ontvlambare gassen of vloeistoffen.
Overige artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* Bloemen
* Planten
* Voedingsmiddelen
* Cadeaubonnen
* Downloadbare software
* Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om te retourneren, moet u ons een ontvangstbewijs of aankoopbewijs overleggen.
Gelieve uw aankoop niet terug te sturen naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt verleend: (indien van toepassing)
* Boeken met duidelijke gebruikssporen.
* CD, DVD, VHS-band, software, videogame, band of vinylplaat die is geopend.
* Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of waarvan bepaalde onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
* Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, want het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je na het voltooien van al deze stappen nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via happyflowerbyisa@icloud.com
Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden geretourneerd. Uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden gerestitueerd of geruild.
Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het in dit geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op %{email %> en stuur ons je artikel op:
Geschenken
Als het geretourneerde artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van de waarde van uw retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als een geschenk werd geïdentificeerd, of als de schenker er de voorkeur aan gaf het artikel eerst te ontvangen en het later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en hij zal weten dat u het artikel hebt geretourneerd.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de verzendkosten voor het retourneren hiervan in mindering gebracht.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw omgeruilde product te ontvangen, variëren.
Als u een artikel verzendt met een waarde van meer dan $ 45, kunt u overwegen een bezorgservice te gebruiken waarmee u de verzending kunt volgen of een bezorgverzekering kunt kopen. We kunnen niet garanderen dat we het artikel dat u aan ons retourneert, zullen ontvangen.